Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Tenho uma boa ideaia para o padrasto!  (Read 1190 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Celita

• Full Member
Tenho uma boa ideaia para o padrasto!
« on: September 04, 2009, 08:16:18 AM »
Gostaria de propor ao padrasto, João Lins e Silva, para em vez de roubar filhos que tem pais e familia, como o Sean Goldman, parar de innfernizar a vida do pai que não fez nada a ele ( mas ele sim roubou tambem a mulher dele, que hoje deve estar em ótimo lugar): pegue um órfão para adoção, ou mesmo pegue vários órfãos para adoção, sem ser necessário entrar na lista negra dos que não tem escrupulos e sem lei e sem alma. Tenho certeza que os órfãos vão ama-lo e serem excelentes irmãozinhos para sua filhinha.
Tenho dito!:cheer::cheer::cheer:

Offline luvthelake

• Full Member
Re: Tenho uma boa ideaia para o padrasto!
« Reply #1 on: September 04, 2009, 10:43:39 PM »
Translation? Please and Thank-You:)

Offline Celita

• Full Member
I have a good idea for the step-father
« Reply #2 on: October 01, 2009, 11:24:42 AM »
I'd like to propose to his stepfather, John Lins e Silva,  instead of stealing children whose parents and family are alive and never abandon them , as Sean Goldman, stop driving  torturing this good father's life, who  did nothing to him (but he did also stole his wife , which now must be in a better  place(really?)): get an orphan for adoption, or even take several orphans for adoption, without having to get on the blacklist of those who do not have scruples and without law and without soul. I'm sure that the orphans will love it and be good brothers to her young daughter

Offline Celita

• Full Member
« Reply #3 on: October 01, 2009, 11:27:06 AM »
I'd like to propose to his stepfather, John Lins e Silva, instead of stealing children whose parents and family are alive and never abandon them , as Sean Goldman, stop driving torturing this good father's life, who did nothing to him (but he did also stole his wife , which now must be in a better place(really?)): get an orphan for adoption, or even take several orphans for adoption, without having to get on the blacklist of those who do not have scruples and without law and without soul. I'm sure that the orphans will love it and be good brothers to her young daughter :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Offline Celita

• Full Member
« Reply #4 on: October 01, 2009, 11:29:14 AM »
I'd like to propose to his stepfather, John Lins e Silva, instead of stealing children whose parents and family are alive and never abandon them , as Sean Goldman, stop driving torturing this good father's life, who did nothing to him (but he did also stole his wife , which now must be in a better place(really?)): get an orphan for adoption, or even take several orphans for adoption, without having to get on the blacklist of those who do not have scruples and without law and without soul. I'm sure that the orphans will love it and be good brothers to her young daughter