Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Coming to Rio soon  (Read 2274 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline NoansDad

• Left Behind Parent
  • Full Member
Coming to Rio soon
« on: May 22, 2011, 05:32:14 PM »
To any and all followers of BSH in Rio. I am hoping that I will be travelling to Rio within two weeks to start my Hague Convention trial in Rio Federal Court. I have no idea how long it will take. I know that Cam Connor was in Recife for a month for his trial to complete. I have a few friends in Rio from the Rio rugby club and I am also hoping that the judge will allow me access to my apartment in Leme that my wife and her family have literally 'stolen' from me as well so that Noan and I can have some time to ourselves. How safe it may be I don't know?

I am asking for anyone who is willing to offer, if I need it, a night or two stay when I am in Rio. I do not want to wear out my welcome with anyone, friends or strangers, but I am concerned about the need to be in Rio for an extended period to see my court through and I don't have unlimited resources to be able to stay in a hotel for the entire period. However long that may end up.

Feel free to contact me directly via my personal email.

Thank you.  Simon   NoansDad

Para todo e todos os seguidores da BSH no Rio de Janeiro. Estou esperando que eu estarei viajando para o Rio dentro de duas semanas para começar o meu julgamento Convenção da Haia no Rio de Janeiro Tribunal Federal. Eu não tenho idéia de quanto tempo vai demorar. Eu sei que Cam Connor foi em Recife durante um mês para o seu julgamento para ser concluído. Eu tenho alguns amigos no Rio a partir do clube de rugby do Rio e também estou esperando que o juiz me permite o acesso ao meu apartamento no Leme que a minha esposa e sua família, literalmente, "roubaram" de mim bem como para que Noan e posso necessário algum tempo para nós mesmos. Como o cofre pode ser eu não sei?

Eu estou pedindo para quem está disposto a oferecer, se eu precisar dele, uma ou duas noites ficar quando eu estou no Rio de Janeiro. Eu não quero usar o meu bem-vindas com ninguém, amigos ou estranhos, mas eu estou preocupado com a necessidade de estar no Rio por um período prolongado de ver o meu juízo por meio e eu não temos recursos ilimitados para poder permanecer no um hotel durante todo o período. Não importa o tempo que pode acabar.

Sinta-se livre para me contactar directamente através do meu e-mail pessoal.

Obrigado.    Simon   NoansDad
Noan, your Dad loves you and misses you every single day.

Offline NoansDad

• Left Behind Parent
  • Full Member
Re: Coming to Rio soon
« Reply #1 on: May 23, 2011, 07:00:09 AM »
Actually, what I would really love is if someone has a studio or 1 bedroom apartment, or knows someone who has one for rent, to rent in Copacabana area of which I am familliar. I at this stage have no idea how long I will be needing it. A month at the most maybe only two weeks. I can pay to rent it. I have become paranoid regarding making sure I have enough money to cover flights down, hopefully flights back for Noan, a place to stay there, my rent and expenses here in Miami. I have seen some online for around R$1600-R$2000 for a month which I can do. I want a safe place for Noan and I to spend some time together again if the judge allows that and for me to be able to bond with him again.

Thank you

Na verdade, o que eu realmente gostaria é se alguém tem um estúdio ou um apartamento, ou conhece alguém que tenha uma para alugar, para alugar no bairro de Copacabana, da qual sou familliar. Eu neste momento não tenho nenhuma idéia quanto tempo eu vou precisar dele. Um mês, no máximo, talvez apenas duas semanas. Eu posso pagar para alugá-la. Tornei-me paranóica quanto ter certeza que eu tenho dinheiro suficiente para cobrir os voos para baixo, espero que vôos de volta para Noan, um lugar para ficar lá, meu aluguel e despesas aqui em Miami. Tenho visto alguns online por cerca de R $ 1600-R $ 2000 para um mês que eu posso fazer. Eu quero um lugar seguro para Noan e eu para passar algum tempo juntos novamente se o juiz permite que e para que eu seja capaz de se relacionar com ele de novo.

Obrigado
Noan, your Dad loves you and misses you every single day.