Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: Solicitando ajuda para determinar se existe ações legais contra LBP  (Read 2679 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tweinstein

• Left Behind Parent
  • Veteran Member
Eu tenho e-mail com um pai EUA cujo filho foi levado para o Brasil no ano passado. Ele tem medo (por razões obviamente bom) para ir ao Brasil por medo de ser preso devido ao desconhecido ações legais que podem ter sido instaurado contra ele. Sugeri que ele busca os registros do tribunal para o seu e o nome de sua esposa. Ele acredita que ações judiciais podem ter sido tomadas em São Paulo e / ou Minas Gerais. Ele está disposto a pagar todas as taxas associadas para tal busca.

Se você mora lá e / ou ter contato com alguém que pudesse realizar uma pesquisa, por favor entre em contato comigo por mensagem privada e eu lhe fornecer os nomes completos.

Obrigado,
Timothy

Offline Canadian67

• New Member
  • *
Re: Solicitando ajuda para determinar se existe ações legais contra LBP
« Reply #1 on: January 05, 2012, 06:22:16 PM »
I also am an LBP for the second time with the same child, but I'm also Brazilian, here's my email if I can be more than happy to help! My name is Cesar.

Offline tweinstein

• Left Behind Parent
  • Veteran Member
Re: Solicitando ajuda para determinar se existe ações legais contra LBP
« Reply #2 on: January 05, 2012, 06:49:14 PM »
You didn't include the email. Please send a private message so that it is not public.

Offline Armando Ribeiro

• New Member
  • *
Dear Cesar, good afternoon.

In order to determine weather or not you have a pending case on the Brazilian courts system you need to provide a power of attorney to regular license attorney in Brazil, because case involving Family issue are impound, in another words “it is process under secret justice” and cannot be access unless if you have an attorney. But be careful because what a lot of the mothers usually do is to use false allegation claiming that you are harmful for your children and also that you don’t pay child support, which resulting on an arrest warrant.